Andrei's photos: Prima Postare, Fotogarfii Flickr

Prima Postare, Fotogarfii Flickr

Buna seara,

Ma numesc Andrei Romulus Ciuciu si am inceput acest blog ca sa incerc sa va prezint niste lucrari fotografice propii ce sper sa va fie pe plac. Stiu, poate unele poze o sa va para ciudate, ba chiar urate, dar nu uitati ca totul depinde de ochiul are priveste iar eu o sa incerc sa postez lucrarile care-mi ocupa un loc mai special in portofoliu.

Ca de inceput am sa va recomand sa treceti si pe la contul meu de Flickr, unde am cateva poze mai vechi dar care eu cred ca v-ar placea.

Daca doriti sa aflati mai multe despre mine, am lasat o mica biografie aici.

Nu-mi ramane decat sa va doresc rasfoire placuta!

Salutari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Copyright © Andrei's photos Urang-kurai